life isn't a game , so don't be a player.

Hej !
nu har ju våran finfina header kommit upp här på bloggen så nu hade vi tänkt att börja blogga på "riktigt".
Hade tänkt att jag skulle skriva lite om mig & sen får väl julia göra det sen!?
.
ja..jag heter linnea djupsjö och min tvilling syster heter julia. vi bor i en liten stad som heter Köping , nära västerås för folk som inte vet var det ligger. Jag älskar hästar och rider en gång i veckan har ridit i 6 år kanske...jag spelar också innebandy ,jag tränar 2 ggr i veckan och sen är det match oftast varje helg. På sommrarna åker vi ofta upp till dalarna för min mormor och morfar har hus och sånt där så där brukar vi spendera sommaren. Tyvärr finns det inget internet där men vi har en sån där internet sticka , men vet inte riktigt hur den funkar på mac. men det får jag väl ta och lära mig. Innan jag flyttade till Köping så bodde jag i Stockholm på ekerö, där bodde jag tills jag var 6 år då flyttade vi hit till köping eller "tillbaka" hit eftersom både min mamma & pappa bodde här när dom var små osv.
Min pappa är finsk också eller ja halv finsk han bodde i finland tills han var ett sen flyttade dom till sverige men åkte ofta till finlad på alla lov och så tror jag. Jag & min familj brukar också åka till finland mest på sommaren men det var ett tag sen vi var där nu.
Ja , det var väl allt jag kommer på just nu.
nu ska jag nog gå ner och ta en glass..är hemma från skolan idag kände mig inte frisk men TAGGA sportlov !!!
litet collage med bilder på meej !
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0