THEY THINK WE'RE DROWNING BUT OUR HEADS ARE STILL ABOVE THE WAVES

hejsan!!
jag har alltid svårt att komma på rubriker o så  o ibland kan jag sitta jätte länge o bara tänka på vilken rubrik jag ska ha !
som när man ska göra ett snabbt inlägg typ i skolan elr nått , o man har precis srivit klart o så ser man läraren komma , ja men visst då ska det ta 5 minuter o komma på en  bra rubrik typ.:D elr det är väl enkelt för dom som bara skriver typ "matteprov" elr nåt sånt som rubrik:)  men ni fattar vad jag menar va ?
vad tycker ni om rubriker  och hur brukar ni göra för att komma på nå bra rubriker ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
jag ligger iaf i sängen o har  precis skickat iväg olivia till skolan, asså min lilla syster:P
idag ska jag och alle( http://alexandraarosendal.blogg.se/ ) hitta på nått kul !
o idag ska jag göra musik provet oxå , fy fan säger jag bara!!...
har inte pluggat ett skit o jag som sa att jag skulle börja plugga bättre men så blev det ju inte ....
hoppas man får godkännt iaf :D
ne nu ska jag ligga o tänka ut en bra rubrik här !!
hejdå!!<3
love //julia
nej vänta kom på en sak till jag tycker jag o lelle ska bli bättre på o lägga in bilder !
hahah fina jonas!
sant !
o så en bild på lilla mig !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0