Don't judge a book by its cover!

haha hur gick det med att kommaigång o blogga julia ? :D ja det blir som det blir men nu får ni faktiskt ta o komentera oxå!! tycker jag ..;)
igår skjutsade pappsen ut oss till stallet , fick rida blanka det gick helt okej :) gabriella sa att det såg giktigt bra o lugnt ut . så jag är nöjd *tummen upp*
jaa igår så va jag ju i skolan det gick bra hade fysik prov :) sen åkte jag hem till elin o hälsade lite på ozzy o käkade lite där :)
sen drog jag till stallet :) jag o lelle satt kvar o väntade när emmeli o emma red för at vi skulle åka med emmeli hem till henne :) vi skullle ha kusen möte där.
det var riktigt kul !
vi kollade på nån film kommer inte ihåg va den hette men iaf så kom  mormor o morfar o hämta oss så skjutsade vi hem michelle (http://migusta.blogg.se/ ) riktigt lyckad kväll faktiskt!

ska vi göra en deal om ni komenerar bra så lovar jag o lelle att göra minst ett inlägg var om dagen ??? tänk på de ni ...

puss/julia<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0