I want to go an a road trip. Just you, me, the high way, and the radio. The blue sky, the black roads and windows down. We´ll talk aboute everything and nothing and we´ll sing our heart out and we´ll make memories we´ll never forget....just you and m

Halloj !!
tänkte göra ett inlägg i skolan men hann inte..men nu ligger jag i sängen å ska snart sova, men eftersom mina å julias planer har ändrats så tänkte jag nu skriva vad vi ska göra i veckan en gång till! hah

måndag : gå till Bivur (bageri) och kolla om det finns någon mini tårta till Pauline. Sen åka till polisen och sedan till stallet. Efter jag har ridit så ska jag till Pauline och fira henne.

tisdag : skola och sen har jag inte bestämt så mycket som julia skrev nog plugga och ut å springa.

Onsdag : skolan sen träffa släkten min från Finland. Kolla på ett hus och plugga.

.

torsdag : lediga från skolan, typ chilla vara med släkten.

fredag: plugga, ut å springa? gymma kanske.

.

lördag : bara tare lugnt och träffa folk.

söndag: har ingen aning?

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0