varför ska det alltid vara så svårt att hitta rubriker?

Som nii ser har vi fått en ny design! Tack alexandra och julia! Så NU vänner ska vi blogga som aldrig förr...haha. Just nu sitter vi hemma hos våran farmor och har nyss ätit så gooood mat! Hej matkoma! Innan jag var här var jag ju så klart i skolan men sen åkte jag hem till mIn mormor och morfar och pratade med dom. Var ju ett tag sen jag träffade dom. Ja, jag tror att jag och syster min kanske ska börja videoblogga...men inget är säkert..men är det bara jag som hatar att höra min röst inspelad..höhö usch och bra ser man ju inte ut heller men jag kan ju filma... Nu ska jag fortsätta sittta ute på balkongen och bara njuuuuta av det varma vädret. Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0