You only live once, but if you do it right, once is enough...

jaa jag o lelle har ju VERKLIGEN inte kommit igång med bloggningen sen vi kom hem från thailand kan man ju säga !
men man har liksom inte riktigt orkat tagit tag i det här , det har vart så mkt nu med skolan , avslutningar , ridning o så hemma ... men nu ni !
sitter i soffan o dricker smothie elr hur det stavas.
har ridigt mycket den här veckan i fredags, måndags o så igår  o sen  på fredag ska jag ut till stallet o kanske på lördag o hjälpa magnus med hästarna:)
har faktiskt gått riktigt bra nu i ridningen. har hoppat en del:) jag har tyckt att det är lite läskigt o hoppa , men nu går det skit bra o hoppa riktigt kul äre oxå!
bild på mig o Blanka i fredags( snodde bilden av alle)
men nu ska jag plugga lite.. bloggar mer i kväll! :)
puss// julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0