just want to go under !

Hej , nu är det jag (linnea) som skriver. Tänte bara skriva för att jag inte skrev något för ett tag sen. Känns som att ingen kommer läsa det här, men skriver endå. livet är inte på top men det kan ju alltid bli bättre.
Tror att julia kommer börja blogga bra nu igen, själv kanske jag slänger in ett inlägg då och då, när jag känner för det ;)
Har lite mycket att göra i skolan och så, ska göra något projekt i skolan på engelska sen prov i NO och sen SO...jaja..men orkar inte plugga nu.
Har träning just nu men är förkyld, och har match ihelgen som jag inte kan vara med på.
 
men nu ska jag vara lite social med alla folk som är här , sen lägger väl ja mig och sover eller nått.

eftersom julia la upp lite bilder från ridlägret, kör jag väl i samma stil.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0