Because nothing is never as it seems!

Tjoho!
Har inte bloggat för jag har vart på cup i Uppsala , Storvreta cupen:)
Så grymt kul att vara där!
Vi åkte upp på torsdagen den27 , jag åkte med alle.
När vi kom fram så åkte vi direkt till hallen där vi skulle möta Storvreta ! Vi vann med 5-1 :)
Sedan drog vi o käka.
Sen en match till där vi torskade med 3-2 mot Ekerö :(
Hem till hotellet o sova :D eller sova o sova vi drog till Statoil o köpte godis o sen kolla vi på film till kl 2.
dan efter en match som skulle avgöra om vi skulle komma till B eller A slutspel!
Vi spela mot åkersberga !
Snacka om att tränaren va dum i huvet!!han hade nog nå fel!!!
Det blev 1-1 den matchen men vi kom till A slutspel iaf :)
Lite senare väntade kvartsfinalen mot Tumba !
Vi förlora den men 4-2 !
Bara mitt fel kan jag säga!!!!
Vi blev kom iaf på 5:te plats av 12 lag ,det är inte så dåligt:)
Vi åkte till baka till hotellet !
Vi partade loss men våra sköna finska vänner ! Riktigt Sköna killar måste jag säga !
Vi sjöng o garvade hela natten:D
Kom i säng vid kl 5 eller nått sånt :)
Haha vi hade så jävla roligt!
Synd att jag inte tog nära bilder på dom:(
De var min helg:)
Puss// julia<3
Sug blogg.se !!det går inte o lägga in bilder!
Ni får bilder sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0