Julafton!!

IDAG ÄR DET JULAFTON!!


ÅÅ jag älskar julen !
idag kommer mormor, morfar , mina kusiner och deras farmor och farfar :)
så det blir fullt hus!
vi ska väl ta våran årliga jul promenad och sedan ska jag proppa i mig godis!!!!
för mitt godislöfte tar slut idag:D
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
 
 
min favorit årstid är ..... SOMMAREN!!!!!!!
det är så varmt och så in i helvete skönt !
man kan bara dra på sig ett par shorts, ett linne och så får man inte glöma solbrillorna !
så skönt o bara kuna byta om till bikini och ligga o steka hela dagen ( inte för att jag blir brun menmen..)
jag bara bräner mig ! 
Sommaren är bara så jävla härlig!
och det bästa, man kan käka glass tills man spricker !!
 
<
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0