love is just a word until someone comes along and gives it meaning.

Hej alla glada folk !
ni är väl glada nu för dom flesta , iallafall här i köping har fått sportlov nu!!!
& jag hoppas verkligen att jag är frisk till imorrn eller iallafall tills på söndag så jag,julia,min mamma & min lilla syster kan åka upp till Dalarna och åka slalom med våra kompisar...yeeah! men då får vi hoppas att jag & och min kära systrar är friska för just nu ligger alla hemma och hostar.
Just nu ligger jag & kollar på vampire diaries , jag har alldrig riktigt följt det men nu laddade jag ner hela säsong 1 , onär jag har kollat klart på de tänkte jag fortsätta med 2 & 3 men hörde att tankafetast hade lagt ner...men som nur va så kom det tillbaka !
.
jaja ska fortsätta kolla nu !
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0