<3

åå du gör mig galen !! jag älskar dej så grymt jävla mkt , ve inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag tänker på dej hela kroppen bara exploderar o jag ler så fort du dyker upp i mitt huvud elr när jag ser dig :)
jag vet inte hur jag ska vissa att jag älskar dig så mkt:) det går liksom inte att beskriva ! jag vill ge dig allt , hela värden för du är värd så jävla mkt ! när du håller om mig vill jag att du bara ska krama om mig o alldrig släppa taget om mig, jag vill bara skrika o hoppa för jag är så lycklig när jag är med dej ! vill att du ska va med mig hela tiden alldrig lämna mig! alla mysiga stunder när vi kollat på film tillsammans elr spelat fotboll på sjukhusparkeringen jag vill att allt ska fortsätta så här:*
jag vill bara säga att JAG ÄLSKAR DIG !
var lov o skriva lite för jag vet inte vad jag ska ta vägen ! hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0