just take me away !



hej på er igen !
har nyss kommit hem från div.3 matchen den var i askersund så det var en bit att åka. vi förlorade med 4-2 men vi kunde ha vunnit !! gick faktist bra att spela trodde att det skulle gå lite sådär att spela nu när jag inte har tränat och så men det gick bra. Åkte med alle till matchen. haha och vi såg en JÄTTE snygg kille :p haha
.
nu väntar ponnyakuten och sen wallander , taggatagga !
men det som stör mig är att wallander alltid ska sluta så sent , det är ju skola imorrn så jag kan ju inte vara uppe så länge...och sen de där nyheter i mitten av allt också...och massa reklamer. Man tröttnar ju tillslut asså då kan man ju nästan hyra filmen själv och kolla utan massa reklam och nyheter.
.
jag hade lite bråttom imorse när jag skrev inlägget hade tänkt att skriva lite bättre men helt plötsligt var klockan mycket och jag skulle hinna till mormor och morfar. Men det var iallafall micke min mosters kille som fyllde år inte man då för dom har inte gift sig;)
.
.
geeeee mig !
.
-------------------------------------------------------
fuck her! fuck you! fuck everything !
you just make my life to pain , and it hurts!
--------------------------------------------------------
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0