jag ska aldrig säga sanningen till nån som inte har en förmåga att förstå!

hejsan !
känns inte som att jag har kommit igång med bloggandet riktigt..men nu ska det bli ändring på de tycker jag !
har vart i skolan idag , gjorde engelska provet som jag misssade förra veckan när jag va sjuk:p
igår va det måndag så då var det stallet som gällde! lotta sa först att jag skulle rida på shilla men sen blev det ett markarbetes pass på mirabelle ist.. oo gud vilken speciell häst det där är asså! ibörjan var hon nog lite över taggade o bara flängde runt där o bockade lite här o där så sadeln åkte runt så då fick jag hoppa av o sadla om ..:D
men det gick bättre o bättre o i slutet såg det ganska fint ut faktiskt!
här kommer en liten bild på mirabelle:
hon är så bångstyrig elr vad man ska säga jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva henne.
mamma kommer nog snart hem så ska vi åka ut till stallet för det är kusen mötte , så då får vi se  vad som händer:)
ikväll ska jag bara plugga lite o sen ska jag sova !:)
nu ska jag verkligen ta tag i mina läxor , förut fick jag nästan alltid alla rätt på varje läxförhör men nu får jag typ 24/38  elr nått sånt ...så nu är det dax att börja plugga!
juste jag skulle skriva lite ssaker om mej oxå ja:D
aa skriver 10 saningar o sen lite till:
1.jag älskar o kramas för det är så mysigt.
2.jag älskar o va i stallet o bara mysa
3.jag är ganska lat av mej.
4.jag har nästan alltid  kläder på mitt golv(asså på mitt rum)
5.jag hatar matte och engelska!
6.jag garvar nästan jämt.
7.jag är riktigt dålig på o stava
8.hatar dryga personer
9.jag tycker om glass
10. jag är en ganska snäll person.

ja somsagt jag är en tjej som kommer från kööping ..jag är 14 år.
jag är nog ganska slarvig av mej:) men snäll o omtänksam .
jag tycker om o sjunga o rida.
jag vet inte vad jag skriva riktigt:D

skriver mer sen , om jag kommer på nå mer :P
puss o hejdå!<3
//julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0