BEHIND YOUR SMILE, I KNOW THERE ARE SORROWS. BEHIND YOUR LAUGHTERS, I KNOW THERE ARE TEARS

och hejsan alla underbara människor!:D alexandra sov här inatt vi hade det mysigt . vi kollade på en film som hette Julias ögon :P

vi vaknade kanske vid ja.. 10 ? 11? nått sånt där :)
kl 3 så drog hela familjen och kolllade på när olivia hade dans uppvisning :p
sen lite senare så tog jag och linnea en springtur ut till malmön för vi skulle käka hos micke.
det är så jobbigt o springa när man ha astmat nu på våren för det är  ju massa pollen o skit ute nu oxå :(

finns det nån mer än jag ute i världen som hatar o sova på luftmadrass ! det är så äckligt för om man sover med nån så om jag rör på mig så flyger den andra åt tjotahejti  liksom och då vaknar den andra så fort jag rör på mig ! o sen blir det så svettigt jag vet inte varför men det bara blir det . o sen det sissta jag ska klaga på är att luften går ur när man sover oxå så när man vaknar så sover man på golvet ... så luftmadrasser det är helt enkelt inte nått  för mig !

kan ju skriva nu när jag ändå håller på vad som händer i veckan :D

först skola ,sedan till stallet o sen hem till Pauline o fira henne lite eftersom hon har fyllt 18!



skola som vanligt sen har jag inte planerat så mkt , ska kanske ut o springa !



skola , har inte planerat så mkt där heller men hittar väl på nått med jonas elr nått :)


ingen skola för mig inte , för vi är ju lediga ! men det blir en chilldag tror jag !


ja jag har ju som sagt inte så mkt att göra den här veckan !
hittar väl söäkert på nå kul:) plugga ska jag oxå göra.



städa! springa ! plugga det är väl det:p



ligga o dega framför datan o njuta av den sista helg dagen innan helvetet börjar igen !

nu fick ni veta vad jag ska göra i veckan , jag ska gymma nån dag oxå o så ska jag o pappa laga min cyckel men jag vet inte vilken dag det blir !

men nu sk jag sova godnatt !!
//julia<3

(jag o linnea ska väl försöka fixa en ny desing till sommarn:D o bilderna från Thailand kommer väl oxå upp så snart vi får tid o ladda upp dom så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0